اخبار روزفناوری

Elden Ring Patch 1.13 بهبود ارواح احضار شده، تغییرات تعادل را معرفی می کند

Elden Ring Patch 1.13 بهبود ارواح احضار شده، تغییرات تعادل را معرفی می کند

یک وصله جدید Elden Ring اکنون بر روی رایانه شخصی و کنسول‌ها منتشر شده است و برخی از بهبودهای خوش‌آمدگویی را برای ارواح احضار شده و بسیاری از تغییرات تعادلی دیگر ارائه می‌کند.

وصله 1.13 بر روی تغییرات تعادل تمرکز دارد، و برخی تغییرات انحصاری PvP را در کنار برخی از تغییرات کلی ارائه می‌کند که تسلیحات Repeating Crossbow، Spread Crossbow، Rabbath’s Cannon، Shield of Night، Golem Fist و سایر موارد، Savage Lion’s Claw، Swift Slash را بهبود می‌بخشد. مهارت‌های Stance در بالای سر، در میان سایر موارد، جادوها و افسون‌ها را انتخاب کنید. با این حال، بزرگترین تغییرات در چندین روح احضار شده ایجاد شد که اکنون وقتی Revered Spirit Ash Blessing در 5 یا بیشتر باشد و زمانی که به +8 یا بالاتر ارتقا داده شود، ضربه شدیدتر می‌زنند و نفی آسیب بهتری دارند. با این حال، Mimic Tear تغییری نکرده است، که تعجب آور نیست، با توجه به اینکه تا چه حد همچنان موثر است، حتی پس از اعصاب از زمان عرضه بازی.

گرد کردن وصله Elden Ring 1.13 رفع چندین اشکال است. با مراجعه به اینجا، می‌توانید همه چیزهایی را که باید درباره به‌روزرسانی جدید بدانید، بیاموزید.

Elden Ring و بسط آن، Shadow of the Erdtree، اکنون برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان در دسترس هستند. می‌توانید با بررسی بررسی.

Elden Ring: Shadow of the Erdtree بازی پایه را با ارائه بیشتر مواردی که آن را به یکی از بهترین بازی‌های جهان باز تبدیل کرده است، گسترش می‌دهد. دارای یک نقشه با اندازه خوب و متراکم با اسرار برای کشف، سیاه چال های جدید طراحی شده با استادانه، و معرفی ابزارهای جدید و سرگرم کننده برای کمک به Tarnished برای مقابله با برخی از چالش برانگیزترین دشمنان در دنیای تاریک و وحشیانه بازی. در حالی که فقدان مکانیک های جدید گیم پلی ممکن است برخی را ناامید کند، اجازه ندهید این شما را منصرف کند. Shadow of the Erdtree به خوبی بازی پایه است و خریدی ضروری برای همه کسانی است که عاشق بازی اکشن نقش آفرینی شگفت انگیز FromSoftware هستند.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا